RSS Facebook Twitter Tumblr El. paštas

Pigūs skrydžiai: kaip išvengti Ryanair kortelės mokesčio

Airių oro linijų bendrovė Ryanair jau tapo populiariausia Europoje. Viena pagrindinių to priežasčių – mažos bilietų kainos, kurias kompanija gali sau leisti neturėdama jokių biurų ir prekiaudama bilietais tik internetu. Eilinis skrydis iš vieno Europos miesto į kitą čia kainuoja 100-300 litų, bet svetainėje panaršius po nuolat vykstančias akcijas bilietą galima įsigyti už 10-40 litų, o kartais ir dar pigiau. Vis dėlto prie bet kurios kainos paskutiniame – pirkimo etape – pridedamas papildomas (šiuo metu maždaug 20 litų) kortelės mokestis. Kaip jo išvengti?

Atnaujinta: nuo 2011 spalio-lapkričio Ryanair nebeleidžia sutaupyti atsiskaitant MasterCard Prepaid kortelėmis ir vietoje jų siūlo savo Cash Passport.

Oficialiai kortelės mokestis netaikomas tik atsiskaitant „MasterCard Prepaid“ (ne paprasta „MasterCard“) kortele. Deja, dauguma Lietuvoje išduodamų šio tipo kortelių nesuteikia galimybės pirkti internetu.

Vis dėlto yra išeitis: kompanija Entropay siūlo „MasterCard Prepaid“, kurią galima užsisakyti ir papildyti internetu. Kortelę gauti nesunku – ji pristatoma paštu (į Lietuvą – maždaug per dvi savaites, gerokai greičiau adresatui Didžiojoje Britanijoje) už pagaminimą sumokėjus 5 svarus (tiek, kiek be tos kortelės tektų papildomai mokėti už vieną Ryanair bilietą, – reiškia atsiperka jau su antruoju bilietu).

Perkant lėktuvo bilietus Entropay yra kaip tarpininkas: savo paprasta banko kortele, kuria galima atsiskaityti internete, papildote Entropay sąskaitą ir tuomet su „MasterCard Prepaid“ atsiskaitote Ryanair svetainėje taip išvengdami papildomų mokesčių.

Tiesa, Entropay taiko kortelės papildymo mokestį, kuris yra 4.95% nuo pervedamos sumos. Kaip bebūtų, tai dažniausiai vis tiek apsimoka.

Kada šis pirkimo būdas naudingas:

  • Kai lėktuvo bilietų kaina yra maža: pavyzdžiui, jei bilietas kainuoja 30 litų, tai papildomai sumokėsite tik 1.50 Lt (4.95% nuo 30 litų už virtualios kortelės papildymą) vietoje 20 litų Ryanair kortelės mokesčio
  • Kai perkate daugiau nei vieną bilietą. Puikus įrodymas, jog Ryanair kortelės mokestis yra nepagrįstas: jis taikomas ne vienam mokėjimui, o vienam bilietui – t.y., kiek bilietų įsigysite, tiek kartų kortelės mokestį mokėsite. Pavyzdžiui, jei skrendate į Barsenolą (Kaunas – Bremen – Barcelona) su persėdimais pirmyn ir atgal, iš viso kortelės mokesčiui išleisite apie 80 litų (nesvarbu, jog visi keturi bilietai akcijų metu kartais iš viso tekainuoja 35 litus)

Kada neverta naudotis šia galimybe:

  • Jei perkate tik vieną bilietą ir jis yra brangus (350 litų ir daugiau) – tuomet virtualios kortelės papildymo kaina gali būti didesnė nei Ryanair kortelės mokestį
  • Jei paniškai bijote dėl savo privatumo. Entropay prieš pradedant naudotis paslaugomis gali paprašyti patvirtinti tapatybę atsiunčiant dokumento kopiją

Pabaigai: visi čia pateikti skaičiai galioja šiandien, bet gali būti pasenę rytoj. Lygiai taip pat nėra jokios garantijos, kiek laiko ši sistema veiks.

Aš naudoju Entropay pirkdamas Ryanair bilietus jau 4 mėnesius, turėjau daugiau nei 10 skrydžių ir dėl pasirinkto atsiskaitymo būdo kol kas nesu patyręs jokių nesklandumų.

Alternatyvos mano aprašytam Entropay:

http://www.moneybookers.com/ads/mastercard/

Nepraleiskite naujų tinklaraščio įrašų*

Gaukite juos tiesiai į savo el. pašto dėžutę

* – nes tingus šio tinklaraščio autorius juos rašo kartą per mėnesį

Atnaujinimai Facebook'e

Komentarų: 181 »

  • Andrius Dj sako:

    Prieš porą mėnesių išbandžiau ir suveikė kuo puikiausiai. Matyt, tai vienintelis būdas Lietuvoje nusipirkti Ryanair bilietus be didelių papildomų mokesčių kortelei ;)

  • Kodėl taip sudėtingai? Ar ne paprasčiau pasidaryti pačią Visa Electron kortelę? Ji nemokama, tik ne visi bankai ją daro. Tuomet atsiskaitymas Ryanair nieko nekainuoja.

  • Kernius sako:

    Kiek žinau, Lietuvoje tik su „SEB Maxima Senukai“ Visa Electron kortele galima atsiskaityti internete, o ji kainuoja 29 litus metams.

    Ar yra daugiau?

  • Tu berods dabar Anglijoje? Nemokamai Visa Electron daro, pvz, Halifaxas.

  • jonis sako:

    Aciu! padejai sutaupyt 30 lituku!

  • Mindauqas sako:

    Ryanair likus vos 15 dienų iki skrydžių (prieš pat prasidedant online check-in’ui) pradėjo atšaukinėti bilietus apmokėtus per Entropay. Jau nemažai atšaukė ir toliau tą daro. Ir toks pirkimas uždraustas jų sąlygose. Taip kad gali rizikuoti dėl kelių litų, gali susimokėti papildomai ir būti ramus…

  • Donatas sako:

    Man iki skrydzio liko savaite. Mokejau per Entropay, dar nieko neivyko, tikiuosi, kad viskas bus gerai

  • Kernius sako:

    Paskutinį kart pirkau per Entropay prieš dvi savaitės, likus 15 dienų iki skrydžio. Šiandien grįžau sėkmingai suskraidęs.

    Nebuvau girdėjęs apie tokius bilietų atšaukinėjimus, bet jei tai vyksta, tai tuomet visiškai su tavim sutinku, Mindaugai, – rizikuoti nevertą.

  • Zaibs sako:

    na as asmeniskai neradau to draudimo naudotis entropay ar kokia kitokia atsiskaitymo sistema.

  • valentina sako:

    Sveiki,
    Kaip sekesi su tuo entropay skraidyti?Ar vis delto neverta?

  • Kernius sako:

    Ryanair paskelbė, jog nuo gruodžio 1 d. kortelės mokesčiai nebetaikomi Mastercard savininkams. Tuo tarpu nuolaida Visa Electron pasibaigs su šiais metais.

  • Mindauqas sako:

    Keniau, netiesa, neklaidink. Mokės ir VE, ir Visa ir Mastercard savininkai.

  • Kernius sako:

    Mindaugai, būtų gerai, kad pridėtum šaltinius prie teiginių, kad būtų visiems aišku.

    Aš radau apie tai info:
    http://ryanair.com/lt/questions/table-of-fees
    http://www.travolution.co.uk/articles/2009/12/01/3054/ryanair-to-accept-mastercard-prepaid.html
    taip pat iš Entropay naujienlaiškio.

  • Mindauqas sako:

    MasterCard Prepaid šiaip jau skiriasi nuo MasterCard ir gerokai. Lietuvoj yra išduota krūvos MasterCard ir deja neišduodamos MasterCard Prepaid.

  • Kernius sako:

    Manau, kad „prepaid“ Lietuvoje vadinama „virtualia“. Pavyzdžiui, kokią Ūkio bankas nemokamai išduoda moksleiviams ir studentams: http://www.ub.lt/ShowPage.aspx?MenuC=1520&ShowDoc=pk.virtualioji_mastercard&PageLang=LIT&PageFontSize=1

    Turėdamas progą pamėginsiu pasinaudot.

    Bet kuriu atveju lieka nemažai internetinių alternatyvų:

    http://entropay.com/prepaid-mastercard.php
    http://public.neteller.com/content/en_GB/cards_virtual.htm

  • Vaidas sako:

    Kerniau, kaip sekėsi su ūkio banko virtualiąja mastercard? Verta j1 darytis ar ne?

  • Kernius sako:

    Dar nemėginau, bet bandysiu pasinaudot ateinančiom savaitėm, kai jau būsiu grįžęs į Lietuvą. Parašysiu čia kaip sekėsi.

  • Vaidas sako:

    AŠ paskambinau į ūkio banką, tai man apskritai pasirodė, kad aš daugiau žinau apie jų korteles negu ta konsultantė. Ji net nesugebėjo man normaliai paaiškinti, kuom ta virtualioji skiriasi nuo paprastos mastercard. Kažkodėl aš abejoju šituo variantu.

  • g sako:

    atsiliepkit už skrydžius mokėję su Entropay! reikia žinot ar viskas ok su ja :)

  • tomas sako:

    Kerniau gal jau bandei pasinaudoti ukio banko kortele?

    linksmu artejanciu!

  • Kernius sako:

    Ne, bet iki naujų metų turėtų veikti mano čia aprašytas atsiskaitymo būdas su Entropay.

    Pradėjau mąstyti, jog turėti kito Lietuvos banko kortelę nėra patogu, nes jos papildymas nevyksta automatiškai – tektų laukti nuo kelių valandų iki viso savaitgalio.

    Tikriausiai liksiu su Entropay (MasterCard variantu) arba bandysiu Neteller kortelę, kuri, atrodo, vieniems veikia, o kitiems ne: http://blog.neteller.com/net-plus-and-ryanair/ (bet kuriuo atveju, teigia, jog neima jokių mokesčių).

  • efk sako:

    Tai kas gali pasakyti, ank62iau reikejo entropey pasirinkti GBP valiuta o uzsisakant mastercard plastikam kokia valiuta pasirinkti gal EUR?

  • haaa sako:

    kaip tam nettelerio bloge raso tipo nesvarbu kokia valiuta pasirinksi. ir neturetu but svarbu, nes cia su ta plastikine viskas tvarkingai, o su entropay ir GBP cia buvo sioks toks triukas, nes is tikro ten ne bvisa electron, o visa (virtual) buvo, bet pasirinkus GBP pavykdavo „apgauti“ ir prastumti ta visa kaip electron.
    Siuo atveju nereikia nieko „apgaudineti“, tad bet kokia valiuta tinka.

    Kitas reikalas nesutinku su pask. kerniaus komentarau, ten paskaicius aisku ne, kad „vieniems veikia, o kitiems ne“, o, kad virtuali ju kortele niekam neveikia, taciau veikia papildomai uz pinigus uzsakoma ne virtuali plastikine kortele.
    Jie ten teigia, kad sprendzia su savo banku problema del to, kad padarytu ir virtualia veikiancia (atseit kazkas ten designation sistemoj isivele klaidingo).
    Tad siulyciau prisidet savo komentarais tam bloge ir panaudot kiek „spaudimo“ klausiant tai kada pagaliau veiks ir virtuali kortele. As ten jau parasiau pora komentaru niggy ar kokiu ten vardu :)

  • Mindauqas sako:

    Na vienas klausia apie sviestą, kitas atsako apie miestą:)))

    Neteller virtuali kortelė taip kaip dabar padaryta tiesiog negali veikti. Jie turės arba pakeisti sistemą, arba jos atsisakyti. Ta kortelė generuoja nr pagal save, kuris nėra MC sistemoje ir ja Ryanair tiesiog blokuoja. O tiek numerių kiek jie nori negaus… Vat ir paprasta aritmetika.

  • Kernius sako:

    Įsigijau Entropay Plastic Mastercard ir sėkmingai atsiskaičiau už Ryanair bilietus. Kortelės kaina tokia, kiek Ryanair kortelės mokestis už vieną bilietą.

  • haaa sako:

    mindaugai, tai taip ir parasyk tada jiem ten i komentarus. nes jei skaitei tai jie sako, kad dirbam su banku, kad „designation“ butu sutvarkytas tinkamai. Tai tavo pasakymas, kad to sutvarkyt neimanoma prilygtu tikrai bombai:
    arba tu gudresnis uz jiem virtualia isduodanti banka arba prigausi meluojant.
    Pats parasyciau sita, tik nelabai suprantu kaip tai angliskai isdestyt ten jiem komentaruose, tad jei nesunku prsayk ok?

  • Daumantas sako:

    Kerniau, tau klausimas.
    Tos mastercard prepaid metinis mokestis yra koks nors ar tik tas 5svarai isigijimo?

  • Kernius sako:

    Atrodo, kad nėra, bet jie ima po tuos 5% už pinigų idėjimą.

  • klausimas sako:

    Ar MCPrepaid galima užsakyti į LT? Kaip sumokėti kortelės mokestį? Per kiek laiko ją atsiunčia? na, ir ar pervedimas iš lietuviškos kortelės nėra apmokestinamas kaip į užsienio sąskaitą. Ačiū.

  • Kernius sako:

    Kortelės mokestis mokamas taip pat, kaip ir ji papildoma, – iš tavo banko kortelės, su kuria galima atsiskaityti internete. Už atsiskaitymą lietuviškomis kortelėmis papildomi mokesčiai netaikomi.

    Nežinau, ar MasterCard Prepaid siunčiama į Lietuvą. Aš būdamas Lietuvoje ją užsisakiau į savo adresą Škotijoje ir atėjo per 5 dienas.

  • Justas sako:

    Gal kas bandete su Swedbank ZOOM VISA WEB ? Ar nuskaitomas mokestis korteles ? :)

  • Kernius sako:

    Mokestis nuskaitomas, nes VISA nėra MasterCard Prepaid.

  • Deividas sako:

    Norejau paklaust(nes as cia visai zalias esu). Pazistami naudojosi sios skrydziu kompanijos paslaugomis, tai, kiek teko girdet, gaunasi vistiek nemaza kaina uz viska, nes dar reik kazkoki oro uostu mokesti moket. Ar cia tiesa? tada ta kaina turbut dar kokiu 100 lt padideja.

  • haaa sako:

    tiesa tiesa, pvz jei kaina 20Lt iprasta tai dar koks 80LT oro uosto mokesciai, ir gaunasi NET 100Lt :)
    Tiesa oro uosto mokesciu nebuna kai buna ne „regular price“, o „special offer“ – tada moki tik uz online check in 5eur. O jei buna „free online check in“ tai tada nei to nei to nemoki ir yra tik tai ka rodo.
    Aisku prie visu siu dar 5eur korteles mokestis jei atsiskaitai ne mc prepaid

  • Deividas sako:

    nu nezinau, kaip ten buvo, bet jie sumokejo apie 150 lt uz viena asmeni i viena puse turbut. cia is LT i EN

  • Daumantas sako:

    Atsiunte ir i Lietuva MasterCard Prepaid per gera savaite ;]

  • egis sako:

    Prieš užsisakydamas MasterCard Prepaid norėjau paklausti, kokiu būdu galima papildyti MasterCard Prepaid kortelę, gal kas gali paaiškinti, ar reikia daryti pavedimą iš savo kortelės, ar tiesiog kažkaip kitaip – ar tiesiog tuos pinigus nurašo pildant iš mano kortelės ? Su lietuviškom kortelėm negaliu daryti pavedimų į užsienį, turiu tik visa electron ir virtualias VISA ir MasterCard internetinei prekybai.

    Iš anksto dėkoju už paaiškinimus

  • Kernius sako:

    MasterCard Prepaid iš Entropay papildoma su bet kokia kortele, su kuria galima atsiskaityti internete. Taigi virtualios kortelės turi tikti.

    Beje, jei turi Virtualią MasterCard, gal bandei su ja pirkti bilietus Ryanair svetainėje pažymėdamas kaip MasterCard Prepaid ir išvengdamas mokesčių? Jei tai veiktų, nereiktų jokių Entropay :)

  • egis sako:

    Pabandžiau užpildyti pirkimą, kažkodėl net ir pasirinkus meniu MasterCard Prepaid prideda 5 eurus (už bilietus pirmyn ir atgal), kitoms kortelėms 10 eurų (už bilietus pirmyn ir atgal). Dar vis nesiryžtu pirkti.
    Kaip suprantu, pildant MasterCard Prepaid iš Entropay tiesiog pildoma suma nurašoma iš mano kortelės ? – nereikia jokių bankinių pavedimų.
    Noriu pasinaudoti kiek suprantu paskutine galimybe tiesiogiai nuskristi su Ryanair’u į Bremeną, nes nuo gegužės 1 d. jau neparduoda bilietų- ko gero nebeskraidys iš Kauno. O taip puikiai apsipirkome Bremene prieš dvi savaites sandėliuose http://www.ochtumpark.net/auswahl.html – atsiprašau, kad ne į temą.
    Tiesiog nervina papildomi 140 Lt dviem, kai skrydis tik 70 Lt už du bilietus.

  • Kernius sako:

    Užsiregistravus Entropay pirmiausia turi perversti norima pinigų sumą į Entropay sistemą ir jie atsiranda MasterCard Prepaid kortelėje. Tuomet jau gali su ja atsiskaityti.

  • siaip sako:

    susimoki už įmokėjimą, susimoki už konvertavimą, susimoki už pervedimą ir susimoki už pačią kortelę ir ne tiek jau pigiai gaunasi – 8% nuo pirkinio plius kortelė apie 10 eur.
    O tokiems kaip Kernius tai reiktų padėkoti – kuo daugiau žmonių apie tokius būdus žinos ir naudosis, tuo greičiau tai Ryanair uždarys, kaip uždarė VE kuomet prasidėjo visokios virtualios kortelės. Ir mokėsime visi draugiškai Ryanairui tuo 35 Lt. Gerai, kai pjaunam šaką ant kurios sėdim.

  • siaip: ar tu durnas, ar neėdęs? Kam ta ironija? Jei kažkas ir pjauną šaką, tai nebent tik tą, ant kurios sėdi ryanair.

    Ryanair’as pelnosi reklamuodamas pigius bilietus, tačiau labai smarkiai apmokestindamas kiekvieną atsiskaitymą už bilietą. Kad nebūtų toks apmokestinimas nelegalus, Ryanair’as privalo palikti kažkokią, kad ir pačią menkiausią, nemokamo atsiskaitymo galimybę, kitaip bus apkaltintas reklamos pažeidimais.

    Toks Ryanair’o elgesys yra legitimus, nors ir neetiškas. Prieš tokį elgesį galima kovoti tik viešumu. Kuo daugiau bus tokių žmonių kaip Kernius, tuo plačiau sklis informacija apie tai, kaip išvengti legalių bet neetiškų Ryanair’o mokesčių. Jei nemokamus būdus naudotų visi, tuomet Ryainair’ui nebeliktų prasmės tokio mokesčio taikyti.

    O kol kas Ryanair’as pelnosi iš kvailių, neišmanančių ir tiesiog tinginių.

  • Linas sako:

    Kerniau, ar Entropay Mastercard Prepaid nesvarbu ar EUR ar GBP saskaita? Su Visa tai aisku, ten buvo ju triukas . O cia visiskai tas pats kokia valiuta

  • siaip sako:

    Oi Dovydai Dovydai…

    Jau dabar Ryanair rašo:
    Mastercard Prepaid Debit Card
    As a special offer to the above card holders, Ryanair, for a limited period only, will not apply an administration fee.
    (anksčiau šito sakinio nebuvo)

    Ryanair’as po tokio prepaid’o populiarumą padarys nulinius mokesčius tik su specialia Ryanair Prepaid kortele, kuri kainuos 50 eurų ir bus baigta. O kainas skelbs kaip skelbę, nes neva yra galimybė nemokėti mokesčio, bet tu jau negalėsi pirkti pigiau. Va tau ir jūsų kova su vėjo malūnais, tiksliau reaktyvinėmis turbinomis. Nei patys pigiau pirksit, nei kitiems liks.

    Tai kuris čia neišmanantis ir kvailys?

  • Kernius sako:

    „As a special offer to the above card holders, Ryanair, for a limited period only, will not apply an administration fee.“

    Šitas sakinys Ryanair svetainėje yra dar nuo Visa Electron laikų ;)

  • puckis sako:

    man neleidzoia pirkti bilieto ryanair’as:(raso jog neuzkonfirmino…:(net nzn ka daryt formos nera pavaizduotos kaip reiketu pildyt.gal blogai kad mano kortele visa electron:(???

  • e22 sako:

    sveiki,
    ar įmanomas toks dalykas, kad 2 bilietus su Prepaid kortele užsakys kitas asmuo, o pats neskris? Nu tipo paprašyčiau asmens,kas turi tokią kortelę,kad nupirktų bilietus.
    Kažkur kitur skaitinėjau,bet realaus atsakymo nebuvo,vieni,taip kiti kitaip rašo.

    Labai laukiu atsakymo

  • Kernius sako:

    Taip, nėra skirtumo, kas moka už bilietus. Esu pirkęs ne vienam draugui.

  • deffute sako:

    Sveiki, kada pasikeite sistema? 2009 10 men pirkom bilietus is snoro ir nereikejo moket tu papildomu mokesciu (is kitu banku reikejo). su uzsenietiskom kortelem buvo galima pirkt ir be prepaid korteles. dabar ta kortele vienintelis sansas?
    gal butu norinciu nupirkt bilietus? girdejau, kad yra Elena, kuri perka, gal kas jos kontaktus turi?
    jei kas gali suteikt info ar nupirkt bilietus mano e-mail: deffute@yahoo.com aciu ;]

  • e22 sako:

    aš irgi prisijungčiau prie to, kad bilietus kas nors nupirktų, sutinku dar ir minimaliai primokėt už tai sutinku, bo vistiek verta.
    maskauka@gmail.com
    SMS: 860094236 (geriau neskambint, nes būna, kad neatsiliepiu nepažįstamiems numeriams)

  • Artas sako:

    Jei kas galit paaiskinkit nuo pat pradziu visa bilietu paieskos ir pirkimo schema bei proceduras. Esu visai „zalias“. noreciau pasinaudodamas pigesniais bilietais pakeliauti. Is anksto aciu

  • Laurynas sako:

    Sveikas, Kerniau.
    Turiu tokį klausimą apie Ryanair: ar ta suma su akcijos kaina ir online checking mokesčiu yra viskas, ką reikia galutiniame žingsnyje sumokėti? Girdėjau, kad paskutiniame žingsnyje vis tiek prideda kažkokius papildomus mokesčius ir paskui gaunasi šimtais. Apie aukštas galutines bilietų kainas ir skrydžio sąlygas galima susidaryti blogą nuomonę apie Ryanair iš šios svetainės This Is Money straipsnio komentarų: http://www.thisismoney.co.uk/bargains-and-rip-offs/travel/article.html?in_article_id=496826&in_page_id=1093
    Vis dėlto, gal nereikėtų rizikuoti ir rinktis kitą pigių skrydžių aviakompaniją, pvz. Airlingus?

  • Kernius sako:

    Labas, Laurynai, galutiniame žingsnyje yra pridedamas tik kortelės mokestis, jei pasirenki (šiuo metu) ne Mastercard Prepaid. Jei atsiskaitai su MasterCard Prepaid, tuomet bilietų kaina nuo pirmojo žingsnio (juos pasirinkus) nesikeičia.

  • Laurynas sako:

    Ačiū už atsakymą :)

  • Nerijus sako:

    Sveiki,jei kam reikia pagalbos užsisakant ryanair bilietus galite kreiptis padėsiu jei galėsiu :) sėkmes skrajūnams :) ))

    krepkitės: pas_neriju@hotmail.com Nerijus

  • hi sako:

    o is kokios korteles reik idet pinigus i ta mastercard prepaid?

  • Kernius sako:

    Iš bet kurios, kuria galima atsiskaityti internetu.

  • hi sako:

    o debetine Visa electron netiks?

  • Kernius sako:

    Lietuviška Visa Electron – ne. Tinka SEB Visa Virtuon.

  • Marijus sako:

    Sveiki,

    Noriu paklausti. Kai uzsisakineji, kad atsiustu MasterCard Prepaid tai nurodai kokiu adresu atsiusti ja ar siunciu tuo, kuriuo entropay accountas sukurtas?
    Klausiu, nes noriu kad ja atsiustu draugui i Anglija (nes greiciau) ir susimasciau kokius duomenis vesti registruojantis entropay.
    Aciu uz atsakyma.

  • egis sako:

    Pirkau bilietus su MasterCard virtualia lietuviška, nepavyko Ryanair’o apgauti, pasirinkus, kad tai Mastercard prepaid kortelė, parašė, kad ne, taigi vis tiek nuskaičiavo 140 Lt…(2 žmonės po 2 bilietus)

    Bandau užsisakyti Entropay MasterCard Prepaid plastikinę, tačiau nepavyksta užsakymo apmokėti MasterCard virtualia – ką negerai darau, nesuprantu. Užsiregistravau, įsivedžiau kortelę, tačiau negaliu apmokėti. Gal kokių niuansų yra ? Mano bankas sako, kad jie negauna reikalavimo apmokėti iš Entropay , Entropay atrašo, kad kreipčiausi į savo banką – kažkoks užburtas ratas.

  • Egle sako:

    tai jei teisingai suprantu, tarkime mano turimos visos korteles is swedbank ir seb bank netinka ir norint gauti ta kortele reikia cia dar viena issimti, tinkama moketi internete ? :)

  • Kernius sako:

    Taip, Egle, reikia korteles, su kuria galima atsiskaityti internete. O ar tavo turimos netinka – nežinau. Lietuvoje tinka visos kreditinės (dažniausiai išduodamos turint nuolatines pajamas), o iš debetinių: Swedbank Visa Web, SEB Visa Virtuon, SEB ISIC MasterCard.

  • darius sako:

    Uzsipildziau viska per entropay, gavau entropay virtual card su saskaita, i kuria galima pervesti pinigus. Ar dar butina atsisiusti Plastic card norint moketi uz bilietus? Ant tos virtualios korteles yra ir numeris ir CVV.

  • Kernius sako:

    Virtuali kortelė yra VISA tipo. Iki naujų metų užtekdavo jos, bet dabar, nors su ja ir gali atsiskaityti bet kur internete, Ryanair kortelės mokestis jai yra taikomas. Vienintelė kortelė, su kuria gali išvengti to mokesčio, – MasterCard Prepaid ir ji yra plastikine, tad reikia ją laikyti rankose.

  • darius sako:

    Taip ir padarau, uzsisakiau MasterCard Prepaid plastic, reikejo moketi beveik 8 EUR. Kiek supratau gausiu pastu i namus. Nejaugi taip paprasta?!
    O pradejau ieskoti, nes per Jonines visa seima (4 zmones) norime nulekti i Berlyna. Bilieto kaina i abi puses 20 lt +35 lt tas nelemtas mokestis. pirmyn atgal per 4 susidaro 140 lt. Susinervinau:)

  • Kernius sako:

    :)

    Taip, gana paprasta. Tik kortelės siuntimas į Lietuvą gali šiek tiek užtrūkti.

    Beje, dar verta pasidomėti, pigiausiais būdais iš Ryanair oro uostų nukakti į reikiamą miestą, nes neretai jie būna nutolę per 100 km nuo miesto, kurio vardu pavadinti.

  • darius sako:

    Aciu uz patarimus ir superini blog’a.

  • egis sako:

    O ar galima užsisakyti Entropay MasterCard Prepaid plastikinę pervedant tuos 8 EUR iš entropay virtualios viza ? Man niekaip nepavyksta apmokėti Dnb Nord banko MasterCard virtualia ?

  • Keleivis sako:

    Going Out: **/**/**** 11:35hrs
    Kaunas – ***********
    2 x Adult 208.00 LTL
    Taxes/Fees 0.00 LTL
    2 x Web Check in 35.00 LTL

    Travel Extras

    Going Out:
    1 x 1st Checked Bag 52.50 LTL
    Administration fee 35.00 LTL
    Travel Insurance

    Total

    Total Cost 330.50 LTL
    Including Administration Fee

    ar 330.50 ir butu galutine suma ?(pasirinkau mokejima su Visa) ar kaip kaskas sake uz kiekviena bilieta yra tas korteles mokestis ir prides dar 30lt, kadangi perku du bilietus

  • Kernius sako:

    Galutinė suma matoma tada, kai suvedi savo kortelės duomenis, – prieš pat paspaudžiant „Pirkti“.

  • Darius sako:

    Tai su SEB Visa Virtuon galima atsiskaityt be mokesčių ar tik pervesti pinigus į Entropay? Dekui.

  • Kernius sako:

    Tik persivesti pinigus į Entropay.

  • Darius sako:

    Kažkaip nedrasu kai nesu keliavęs savarankiškai,pora kart skridau lėktuvu bet nežinau tos visos sistemos,tai tarkim šiuo atveju dabar akcija yra po dešimt litų bilietas į berlyną

    Going Out: 17/05/2010 06:30hrs
    Kaunas – Berlin (Schonefeld)
    1 x Adult 10.00 LTL
    Taxes/Fees 0.00 LTL
    1 x Free Web Check in 0.00 LTL
    Coming Back: 18/06/2010 07:50hrs
    Berlin (Schonefeld) – Kaunas
    1 x Adult 10.00 LTL
    Taxes/Fees 0.00 LTL
    1 x Free Web Check in 0.00 LTL

    Travel Extras
    Going Out:
    Coming Back:

    Total
    Total Cost 20.00 LTL
    Excluding administration fee (if applicable)

    Koks mokestis dar manęs gali laukt? ar atsisakius bagažo galiu vežtis su savimi kuprinę ar pan. ?

  • Kernius sako:

    Jei su Entropay – jokių mokesčių. Priešingu atveju, berods, po 20 Lt prie bilieto.

    Taip, yra nemokamas 10 kg rankinis bagažas, kuriame negalima vežtis skysčių.

  • Darius sako:

    Tai tarkim nusiperku bilietą ir tada prieš kažkiek tai laiko check in pasidarau ? ir oro uoste tiesiog prisiregistruoji skrydžiui ir aptarnavimo mokesčiai netaikomi jokie?

  • Kernius sako:

    Taip, o oro uoste, jei tik su rankiniu bagažu, tai eini tiesiai per apsaugą su išsispausdintu ryanair bilietu ir viskas. Jokių mokesčių.

  • Darius sako:

    Didelis dėkui,reikia persilaužt pagaliau ir išmėginti tai :)

  • egis sako:

    Pagaliau pavyko apmokėti už Entropay MasterCard Prepaid plastikinę, tačiau atėjo iš Entropay laiškas, kuriame prašo mano skanuoto paso ar pan. kopijos bei kortelės kopijos. Ar kam nors taip buvo ? Va ką parašė:

    In carrying out our monitoring, we have noticed that your account needs further verification in line with current regulations, and we have temporarily restricted your account.

    Your EntroPay account will be fully reactivated once we receive the following documents to prove you are the card holder.

    1.) Personal Identification: A clear copy of your Passport, Photographic Drivers Licence or I.D. Card (both sides).
    2.) Payment Verification: A clear copy of both sides of the credit/debit card (covering the middle 8 digits of the card number, and the 3 digit Card Security Code (CVV/CVV2)) and a clear copy of a recent bank statement on which your name and address are clearly visible.

  • Kernius sako:

    Taip, tai normalu. Apie tai minėjau ir šiame blog’o įraše.

  • egis sako:

    Tada gal galite pasakyti, kas tai per dokumento kopija :

    „a clear copy of a recent bank statement on which your name and address are clearly visible“

    Su anglų kalba man sunku, nes gerai tik vokiškai suprantu.

  • Kernius sako:

    Kaip aš suprantu, bet koks lapelis, išduotas banko po suteiktos kokios nors paslaugos, ant kurio parašytas tavo vardas ir adresas.

    Tiesa, prieš pusmetį, kai gavau tokį patį dokumentų prašymą, lapelio iš banko dar nereikėjo. Galbūt pavyktų išsisukti nusiuntus tik kitus duomenis – nežinau, kaip griežtai jie į tai žiūri.

  • egis sako:

    ačiū už pagalbą, aš pasirodo supratau irgi teisingai, bet koks tai gali būti šiais laikais lapelis, kai viskas tvarkoma, mokama banke internetu ? Nuskanavau kitus dokumentus, gal pakaks…..

  • Kernius sako:

    Tiesa. Galbūt grynų pinigų valiutos keitimas būtų vienas iš atvejų, kai el. bankininkystės neužtenka ir galima gauti tą lapelį, tik nežinau, ar ant jo adresas rašomas.

  • mykolasb sako:

    bet ten prašo ir kortelės pusę numerio atsiųsti ir cvv skaičių. ir šiuos siuntėt?

  • Kernius sako:

    Taip. Per 7 mėnesius kol kas dar niekas tais mano duomenimis nepasinaudojo :)

  • Edvinas sako:

    Sveiki. Turiu stai toki klausyma:
    Manes nevargina tie aptarnavimo mokesciai. Susimokesiu as juos. Bet Beda tame, kad neina is viso susimoket. Klaidas istisai meto. Kaip suprantu netinka mano turima SEB banko debetine Visa electron.
    Taigi griztu prie klausymo: Kokios man reiktu korteles kad galeciau be problemu isigyti bilieta is ryanair. Ar uztektu kreditines Visa arba kredines mastercard ?

  • Andrius sako:

    Sveiki, jeigu kas turite ta Entropay MasterCard Prepaid, prisipazinkit, man reikia nusipirkt bilietu, prizadu – uzsidirbsit! mano email: pinguinz@gmail.com, arba 861581801

  • ieva sako:

    norejau paklaust o jei i entropay pervedi pinigus is lituvisko banko, lietuviskas bankas neima mokescio kad pervedi pinigus i uzsienio saskaita. nes kazkada banke klausiau sake pervedent i uzsienio saskaita rik 90 litu moket

  • Kernius sako:

    Taip, tai tiesa, todėl į Entropay pinigus reikia pervesti ne per banką, o per kortelę, kuria galima atsiskaityti internete. Tuomet jokie pervedimo mokesčiai netaikomi – tik tie, kuriuos turi pats Entropay.

  • ieva sako:

    o gal gali paaiskint kaip pervesti pinigus nes man neleidzia tai padaryt

  • Kernius sako:

    Reikia turėti kortelę, su kuria galima atsiskaityti internete. Tinka bet kur iš šių:

    * SEB banko Visa Virtuon
    * Ūkio banko Virtualioji MasterCard
    * DnB Nord banko Virtualioji MasterCard
    * Parex banko Virtualioji VISA
    * SEB ISIC MasterCard
    * Swedbank Visa Web

  • egis sako:

    Bandžiau pirkti plastikinę entropay su DnB Nord banko Virtualia MasterCard, tai kažkodėl nepavyko, po keleto bandymų mane priverstinai išregistravo iš entropay, nurodydami, kad dėl saugumo. Skambinausi į banką, sakė, kad jie negauna prašymo nurašyti iš entropay, o entropay sako kad mano bankas blokuoja nurašymą. Tas pats pasikartojo su viešbučio rezervavimu DnB Nord banko Virtualia MasterCard, nors kitose svetainėse pavyko ja atsiskaityti. Pabandžiau su SEB banko Visa Virtuon viskas pavyko, kaip nekeista, laukiu entropay kortelės, ir už viešbutį susimokėjau. Kažkas nesutampa, gal nurodytas adresas dėl lietuviškų raidžių ? Prinervavo DnB Nord banko MasterCard….

  • Makarskas sako:

    Koki jus visi mokesti meginat apeit su tom „Prepaid“ kortelem ? Ta 35-iu litu mokesti uz online check in’a ? Ar yra dar kazkokiu uzsleptu mokesciu ?

  • Kernius sako:

    Paaiškinau šio įrašo įžangoje, tai galiu tik savo žodžius pacituoti:

    „Vis dėlto prie bet kurios kainos paskutiniame – pirkimo etape – pridedamas papildomas (šiuo metu maždaug 20 litų) kortelės mokestis.“

  • RApolas sako:

    Sveikas, Kerniau,

    Puikus tinklalapis.

    Tenorėjau paklaust apie Ryanair rankinį bagažą. Kaip manai, ar galima į lėktuvą įkeliaut rankoj nešantis laptopą, o ant pečių – kuprinę? Jeigu bendras svoris neviršytų 10kg.? Mat jie, mano biliete, rašo jog tik vieną „bagažą“ su savimi galima turėti, tad kiek sutrikau dabar:

    Dėkui iš anksto.

  • Andrius sako:

    Galima nestis laptopa rankoj, net jei ir bendras svoris virsytu 10kg ;)

  • Arune sako:

    tikrai negalima nestis laptopo rankoj…. viska liepia sukisti i viena tase… pries savaite dariau 6 skrydzius su ryanair kompanija ir visus vienodai buvo- viskas vienoje taseje!

  • Andrius sako:

    Tai gal pasikeite taisykles, as skridau is milano i lietuva pries metus, nesiaus rankoj kompa, viskas buvo normaliai:) atidare, paprase ijungt parodyt kad veikia kompas (cia buvo keista), kas be ko pro skaneri persiunte, ir praleido;)

  • Marijus sako:

    Taip, tikrai negalima nestis rankoje, turi buti laptopas toje pacioje kuprineje ;)

  • Andrius sako:

    Sveiki, kadangi cia visi apie tas korteles sneka, tai pasiskelbsiu, galiu padeti nusipirkti Ryanair bilietus pigiau, su ta kortele apie kuria visi cia sneka. Jei ka, susisiekit: pinguinz@gmail.com, arba 861581801

  • egidijus sako:

    sveiki, norėjau pasiteirauti ar į tą master card prepaid kortelę būtinai reikia pildyti iš virtualios kortelės? negalima pvz. padaryti internetinio banko pagalba? ačiū

  • litas sako:

    Taigi jau šimtus kartų atsakyta, kad tik kortelės pagalba galima papildyti kortelės sąskaita, internetinė bankininkystė netinka. Jeigu norite internetine bankininkyste, atsidarykite moneybookers sąskaita. Ten berods bus galima ir per internetine bankininkyste papildyti

  • Kristina sako:

    Sveiki. Ar atsiskaitant su SEB ISIC MasterCard nuskaitomas 5 svarų mokestis? Ta kortelė tai debetinė, o Ryanair būtent ir rašo, kad tinka „Mastercard Prepaid Debit Card“… Gal kas bandėt? :)

  • Gintautas sako:

    Sveiki, patyrę keliautojai!
    Labai tikiuosi pagalbos. Pirmą kartą ieškau bilietų į London-Stansted ir atgal rugpjūčio 4d.
    Dabar yra 70Lt plius visa kita. Ar realu, kad bus pigiau ir kada būna kokios akcijos, o gal reikia pastoviai „sėdėti“ tam Ryanair tinklalapy.
    Ir dar, kokie čia papildomi mokesčiai dasideda:
    Fare: 70.00 LTL
    Online Check-In: 17.50 LTL
    Taxes / Fees: 64.71 LTL
    » Taxes and Fees 42.30 LTL
    » Aviation Insurance/PRM Levy 22.41 LTL

    Total Price: 152.21 LTL
    Dar kartą būsiu dėkingas už gerus patarimus :)

  • Kernius sako:

    Kristina, MasterCard ir MasterCard Prepaid yra ne tas pats.

    Gintautai, nežinau, kaip su skrydžiais konkrečiai į London-Stansted, bet paprastai bilietai pinga likus maždaug mėnesiui iki skrydžio ar net mažiau.

  • J. sako:

    Taupantiems skraidūnams: turiu Mastercard Prepaid kortelę, su kuria įsigyti bilietai neapmokestinami „administration fee“ (17,50 LT) mokesčiu. Kreipkitės – padėsiu susitvarkyti. Tel.: +37O-672-7771O, el. paštas: nei5nei9@gmail.com

  • Gintautas sako:

    Sveikas, Kerniau
    Ale nutiko toks dalykas, kol aiškinaus, kol domėjausi bilieto kaina pakilo nuo 70 iki 121 :( .
    O tai pagal tave turėtų vėl atpigti? Tipo lieka laisvų vietų?
    O jei blyn ne?
    Lieku ant ledo :)
    Kaip yra sunku pirmą kartą apsispręsti…
    Čia kaip tai gimnazistei – ar jau duoti, ar dar pasitaupyti :)

  • Nesuprantu... sako:

    Labas, norejau paklaust. Bandziau uzsisakyti bilieta, mokejau visa kortele, bet parase man kad not confirmed ir negavau per 2 dienas jokio laisko. Ar tai reikia, kad man nepavyko uzsisakyti? Nors registracijos koda gavau…

  • Nesuprantu... sako:

    KA REISKIA Payment 1: declined, bet Amount Due 480 LTL? aR TAI REISKIA, KAD MOKEJIMAS NEPAVYKO? Nes jokio laisko negavau… iR KA RESKIA payment paind, bet gale raso Amount Due 0 LTL. O virsuj raso NOT CONFIRMED? Padekit! ACIUUUUUUUU

  • Kernius sako:

    Labas, spėju, kad tavo kortele negalima atsiskaityti internete.

  • Tomas sako:

    Sveiki,
    Kaip cia buvo pamineta auksciau, uzsisakyti plastikine Entropay Mastercard kortele galima pervedant 8 eur is virtualios internetines korteles, tarp ju ir DnB NORD Mastercard ERA. Na, uzsisakiau as ta kortele (DNB Nord) ir pasirinkau kaip Funding Source. Bet mane vis atmeta, ir sako „unfortunately… bla bla“. Tai cia iseina kad be reikalo as ta kortele uzsisakiau?? Cia maciau kad kazkaip auksciau irgi nepavyko… Kaip galima butu issiaiskinti sita problema? Aciu!

  • Vykintas sako:

    Sveikas, norejau paklausti, kiek gali kainuoti pervedimas is SEB Mastercad Laisvalaikis i Entroplay?

  • Audra sako:

    Naudodamasi duotaja straipsnyje nuoroda „kompanija Entropay siūlo „MasterCard Prepaid“ pasimoviau, gerai, akd nors plastikines nedariau, ir „tik“ 30 litu pavedimo mokescio „isudziau“. Uzsiregistravus gavau ne MAstercard Prepaid, o Visa entropay. Kaip Prepaid korteles panaudot negaliu, o mokant kaip su Visa, ne tik visus Ryanair mokescius „tvarkingai“ priskaiciuoja, bet dar ir pervedima i entropay 30 litu „sutaupiau“. Nebandziau dar atgal grazinimo padaryt i savo kreditke…bijau net ziuret, kiek man tai kainuos. JKLMN…kaip pikta, bet kazkaip per didele prabanga dar bandyt Mastercard Prepaid pasidaryt, kaip Visa prepaid turiu. Zalia ruta, kaip pikta eilini karta isitikint, kad skupas moka du kartus

  • Kernius sako:

    Audra, mokesčiai netaikomi tik mokant su MasterCard Prepaid, kurią reikia užsisakyti. Jei nusprendėte mokėti su bet kokia kita kortele, aišku, kad Ryanair pritaikė kortelės mokestį.

  • Audra sako:

    Sorry, už dezinformaciją. Ale visteik „prisigrybavau nuo dūsios“ ir ilgam. Nusisvaigau, kad tiek ta virtuali entropay, tiek plastikinė bus tas pats…sunku, kai paveluotai info „dabega“. Dabar paskubėjau visą sumą atgal i kreditke grazint, ir 5 dienas sedesiu kaip ant parako statines, ar vel kur „grybo nenupjoviau“.

  • Svente sako:

    Sveiki, ar užsisakinėjant EntroPay Plastic Card jūsų prašė atsiųsti asmeninę informaciją, tokią kaip atskanuotą pasą? Kažkaip nesinori belekur čia tokios info siųst. Tai va ar reikėjo?

  • Julius sako:

    Sveiki,

    Taip, reikejo skanuoto paso ir saskaitos israso. Irgi nelabai
    patraukliai atrode tokia ideja, bet surizikavau.

    Julius

  • Deividas sako:

    Labas, ar perkant bilieta pasirinkus NO TRAVEL INSURANCE nebus jokio problemu (aisku isskyrus ta viena, kuri butu kokios nelaimes atveju) ir ar pats butent tai renkiesi?
    dekui uz info

  • Kernius sako:

    Deividai, aš visada perku be travel insurance ir kol kas problemų neturėjau.

  • Vaza sako:

    O aš kol kas dar neevoliucionavau iki visokių entropay, bandysiu pirmąkart pirkti bilietus su turima kreditine visa classic, kurios sąskaita yra eurais, suprantu, kad kortelės aptarnavimo mokesčio neišvengsiu (bet tiesioginis vienas skrydis, kaip testiniam :) pirkimui – tiks), bet norėjau paklausti, AR TOKIU ATVEJU MAN NETEKS MOKĖTI MOKESČIO UŽ PINIGŲ PERVEDIMĄ Į UŽSIENIO SĄSKAITĄ? O

  • Vaza sako:

    dar tiesa, už litų konvertavimą į eurus? Atsiprašau, diletanto klausimai, iš anksto dėkoju už atsakymą.

  • Kernius sako:

    Jei moki kreditine kortele (o ne banko pavedimu), tai už pervedimą į užsienio sąskaitą mokėti nereikia. Valiuta bus konvertuojama automatiškai. Žinoma, šiek tiek dėl to prarandama, bet ne daug – tos dienos valiutos supirkimo kursas.

  • Vaza sako:

    Oho, kaip operatyviai, dėkui už atsakymą. Ir dar, tikiuosi, kad sėdi, jei ne – atsisėk, bet…o kuo skiriasi mokėjimas pavedimu nuo mokėjimo kortele? Niekada nesu nieko pirkus internetu (aha, dar ir taip būna šiais laikais).

    Pagarbiai
    Totally Totally Blond

  • Kernius sako:

    Mokėjimas kortele yra visiškai automatizuotas ir nieko nekainuoja pirkėjui (iš banko pusės; gavėjas gali taikyti savo mokesčius – kaip šiuo atveju Ryanair). Banko pervedimas (kai prisijungi prie el. bankininkystės) gali užtrukti kelias dienas ir atsieiti keliasdešimt litų banko mokesčių (jei į užsienį).

  • Vaza sako:

    Supratau, ačiū, žmogau :)

  • Tomas sako:

    Ar tas kortelės mokestis tas pats kas administration fee ? Kokios naujienos dėl entropay, veikia dar ? Nes kažkaip lygtai girdėjau gandus, ir pats rašei, kad neaišku kiek veiks

  • Kernius sako:

    Taip, administration fee. Entropay vis dar veikia, nes veikia Mastercard Prepaid kortelė. Kaip bebūtų, susumavus mokesčius labiau apsimoka tokią kortelę imti iš MoneyBookers: http://g.moneybookers.com/mastercard/ryanair/

  • Tomas sako:

    Dėkui, kad parodei moneybookers, nes aš pažiūrėjau į 10eu išdavimo mokestį galvojau brangiau išeis, bet dabar pamačiau, kad mokesčių neima.

  • Vaza sako:

    O užsakant per moneybookers, koks pinigų „įdėjimo“ į sąskaitą mokestis? O jiems irgi reikia siųsti asmens dokumento, banko kortelės, sąskaitos išrašo kopiją? Ačiū.

  • Kernius sako:

    Mokesčiai surašyti Moneybookers puslapyje, o ar prašo dokumentų – manau, kad ne.

  • Tomas sako:

    Hmz Kerniau priskaičiavai, kad moneybookeris prašo 10eu metinio mokesčio ?

  • Tomas sako:

    Dėl dokumentu prašo dokumento kopijos ir dokumento parodančio gyvenamą vietą

  • Lina sako:

    Dar vienas pastebėjimas besidomintiems Entropay kortele.Ja atsiskaitant realiai bilietas pabrangsta apie 10 proc., nes labai jau nepalankiu kursu paskaičiuoja.Į tai reikėtų atsižvelgti pervedant pinigus, nes kartą buvau panikoj, kai pervedžiau nemažą sumą, kad nupirkti aštuoniems žm. po 2 bilietus ir neleido apmokėti, o pasirodo neužteko pinigų, nors buvau užmetus po 7 proc.Bet vis tiek geras daktas, jau daug pinigėlių mums sutaupė :)

  • Vaza sako:

    Irgi užsisakiau minėtąją kortelę, bet jau dvi savaitės, bet dar nieko negavau, na, rašo, kad nuo 10 iki 20 dienų reikia laukti.

    Dar norėjau paklausti, ar perkant bilietus iš Ryanair reikia vesti vardus su lietuviškom raidėm ar angliškom? Ačiū.

  • Emilis sako:

    Galbūt ne į temą, bet norėjau paklausti, ar skrendant su Ryanair laptopas skaičiuojasi prie rankinio bagažo?

  • Kernius sako:

    Taip, laptopas turi tilpti į tavo kuprinę.

  • kitox sako:

    Man irgi vakar pasistojo klausimas, ar vardus ir pavardes Ryanair formoje rašyt su visom Ė, Č ir Ž, ar šveplai? Gal kas iš patyrusių skraidytojų galėtų atsakyt…

    Beje, ačiū už informacija apie Mastercard prepaid. Jau užsiregistravau pas moneybookers.com, bandysiu per juos gaut:)

  • Rol. sako:

    Sveiki, manes praso atsiusti paso kopija creditines kopija ir dar apmokejimo israsa su vardu pavarde ir adresu gyvenamuoju. Gal kas gali pasakyti is kur gauti toki israsa su apmokejimu kur butu adresas parasytas?

  • kitox sako:

    Kai vakar užsakinėjau MC prepaid pas moneybookers.com, tiesog prikabinau jiems Bitės sąskaitos pirmo puslapio kopiją (ten būna vardas, pavardė ir adresas). Jiems tiko ir procesas prasidėjo. Jau laukiu kortelės.

  • Vaza sako:

    Dėl raidžių bilietuose – turėjau bilietus su savo vardu ir pavarde lietuviškom raidėm ir turėjau su šveplom raidėm, abiem atvejais bilietai „praėjo“, t. y. jau suskraidžiau, tai darau išvadą, kad nėra skirtumo, nors Ryanair puslapy neradau informacijos apie tai.

    Dėl dokumento užsakant Mastercard Prepaid – aš jiems nusiunčiau pavedimo kopiją, kur moku už butą, tiko.

    Dar toks klausimas, skridau iš taško A į tašką B ir į tašką C (galutinis tikslas) ir turėjau bilietus atgal tuo pačiu maršrutu, tačiau nuvykus į tašką B skrydis į tašką C buvo atšauktas, man pasiūlyti bilietai į tašką C visiškai netiko laiko prasme (skrydis būtų buvęs po trijų dienų, kai mano visa kelionė turėjo būti tik keturių dienų), todėl teko pirkti naujus bilietus ir grįžti namo, kaip suprantu, galiu susigrąžinti tik pinigus už neįvykusį skrydį iš taško B į tašką C, daugiau jokių grąžinimų už kitus bilietus negaliu tikėtis? Kad grąžintų už mano naujai įsigytus bilietus pinigus tai čia išvis naivu tikėtis?

  • Kernius sako:

    Teisingai. Ryanair visur pabrėžia, jog neteikia jungtinių (su persėdimais) skrydžių paslaugų ir nerekomenduoja planuotis tokių skrydžių jų avialinijomis. Žinoma, mažai kam tai rūpi, – tiesiog Ryanair apsisaugo nuo per didelių nuostolių. Taigi pinigus gali atgauti tik už skrydį, kuris buvo atšauktas.

  • Vaza sako:

    AČIŪ, Kerniau, o gal dar kas pasakytų kaip man elgtis su viešbučiu, rezervavau per booking.com, viešbutis bandė nuskaityti pinigus iš mano kredtinės už neatvykimą, tačiau kortelė be kredito limito, todėl nieko nenuskaitė, aš jiems parašiau laišką ir paaiškinau visą situaciją, kad neatvykau ne dėl savo kaltės, o dėl atšaukto skrydžio, bet iš jų atsakymo negavau, ar tai reiškia, kad kai tik pervesiu pinigus į savo kortelę, viešbutis iškart juos ir nuskaičiuos? Pirma savarankiška kelionė gavosi ganėtinai prisvilus:)

  • Saulius sako:

    Gal zinai ar galima padaryt tarptautini pervedima i Mastercard Prepaid, kad isvengt tu 5%. Jei galima tai kur rast bako saskaita (Mastercard Prepaid)?

  • Kernius sako:

    Nemanau, kad galima. Be to, tarptautinis pavedimas kainuoja apie 40 litų iš Lietuvos bankų ir trunka kelias dienas.

  • jonas sako:

    sveiki,

    kogero reikėtų vienos pastabos prie visos temos. Matau daug žmonių, tarp jų ir aš, susiduria su klausimu: kaip papildyti Mastercard prepaid sąskaitą ir kiek tai kainuoja? kas nesusidūręs su internetine prekyba tiems reikia išsamaus paaiškinimo…
    Kerniau pataisyk ir papildyk mane jei klysiu kažkurioje vietoje

    Mastercard prepaid sąskaitos papildymas gali vykti keliais būdais, tačiau jums ir mums aktualiausias reiškia pigiausias. t.y. pildyti per kortelę kuri leidžia atsiskaityti internete.
    Kaip suprantu per mastercard prepaid sistemą tu darai analogišką veiksmą kaip ir mokėdamas už prekes internetu? nurodai sumą ir suvedi kortelės duomenis iš kurios nori pildyti? ar teisingai kalbu kerniau?
    tam reikalui tinka:
    * Visa Classic kreditkė???
    * SEB banko Visa Virtuon
    * Ūkio banko Virtualioji MasterCard
    * DnB Nord banko Virtualioji MasterCard
    * Parex banko Virtualioji VISA
    * SEB ISIC MasterCard
    * Swedbank Visa Web

    Jei tinka visa classic. Tada manau dar šiek tiek susitaupo. SEB visa classic kreditkė yra eurinė. Todėl visada žinosi kokiu kursu keitiesi pinigus.

    taisykit mane

  • Kernius sako:

    Jonai, viskas teisingai, tik nežinau, kokia ta Visa Classic – jei su ja gali atsiskaityti internetu, tada tinka, jei ne, tai ne.

  • Rimas sako:

    Aš sutaupiau po 5eur už bilietą su Moneybookers.
    Iš jų užsisakiau Prepaid Mastercard už 10eur.
    Papildyt Moneybookers sąskaita galima arba iš savo kreditinės/debetinės kortelės už 1.90%, arba nemokamai pavedimu LITAIS į Ūkio banko sąskaitą, kuom aš ir pasinaudojau.
    Kortelė normali, galima atsiskaityti parduotuvėse, arba išsigryninti bankomatuose už 1.80 EUR.
    Jei reikia konvertuoti valiutą – tada taikomas 1.99% mokestis.

  • Vaza sako:

    Bandau papildyti plastikinę MasterCard iš kreditinės Visa, kai suvedu visus duomenis ir paspaudžiu next, man rašo:

    A similar card already exists under the same card holder name, card number and expiry date.

    What a f…? Kame čia reikalas? Ačiū.

  • Zivile sako:

    Sveiki,
    Ar tiesa, kad neina uzsisakyti Ryanair bilietu internetu su Swedbanko Visa Electron kortele? Jau kelina karta bandau, bet vis raso – DECLINE.
    Prasau padekite!
    Aciu.

  • Entropay? sako:

    O jums praso pervesti 15-1500 EUR i VISA entropay saskaita, kad patvirtintu kortele? Kazkaip nesinori…

  • MC sako:

    Gal kas susidurete su tokia situacija. Netteler paprase dokumentu: asmens tapatybes ir saskaitos gyvenamos vietos nustatymui, bet kad visos saskaitos yra israsomos zmonos vardu, viska perziurejau, neturiu ka siustika. ka patartumet?

  • kristulke sako:

    Sveiki,norėjau pakluasti ar tinka swedbanko visa classic entropay sąskaitai papildyti?Ačiū :)

  • egis sako:

    Ačiū Rimui (2010-11-01 23:53) už nuorodą į Moneybookers.
    Užsisakiau ir aš per Moneybookers kortelę, prieš porą dienų ir atsiuntė. O Entropay net nepaaiškino už ką ir tiesiog mane užblokavo. Bandžiau pervesti kortelės mokestį į Entropay iš savo virtualios lietuviškos mastercard, kažkodėl užstrigo, gal dėl to (kažkodėl stringa ši mastercard kortelė atsiskaitymuose kai kuriuose tinklapiuose, o DNB nord bankas niekaip neišsiaiškina, kodėl, sako, kad neateina prašymas iš pardavėjo nurašyti pinigus, o pardavėjas- kad bankas blokuoja). Pervedžiau pinigus iš kitos visa kortelės, mėnesį jokio atsakymo – vėl užblokavo ir pinigus tik po mėnesio gražino. Ačių dievui, kad jie ne vieninteliai. Taip kad vėl į keliones, ir be kortelės mokesčio…..

  • Julius sako:

    Sveiki, kilo klausimas. Na pasidariau virtualę VISA CARD kortelę ir pamėginau užsisakyti skrydį, tačiau man neleidžia pervest pinigų į tą virtualią kortelę iš normalios kortelės, vėliau pakeičiau savo realioje kortelėje pinigus į eurus, pamaniau, gal dėl to, tačiau vistiek pinigų neina pervest. Galbūt kas galėtų apsiimt padaryt screenshootų ir parodyti kas kaip pildosi, na žinoma anonimiškai ir su imageshack.us įkelt nuorodas paveiksliukų, kad būtų aišku?

    Iš anksto dėkui :)

  • gedas sako:

    Sveiki, niekaip nepavyksta padaryti pervedimo i neteller per Seb Visa Classic
    (debetine, litai). Iki siol pirkau su Visa Classic pirkau per Ryanair sistema, megabus, paypal pervedimai, lietuvisi e-shop. Niekaip nepriverciu veikt SEB’e. Seb buvau, sake nemato, kad pervedimai yra daryti isvis

  • lilija sako:

    zmones, taigi skaitykit, kas virsuj parasyta…
    juliau, virtuale kortele bilieto nenusipirksi,
    gedai, tinka tik SEB banko Visa Virtuon kortele

  • gedas sako:

    lilija dekui uz atsakyma, bet..
    Visa Classic Seb’o iki kovo vidurio veikdavo tikrai, nes skaiciau komentaruose kitam puslapy, jog zmones naudojosi, bet dabar neveikia, nes VISA blokuoja, jei tai tiesa..
    Na, siaip ar taip, pasidariau Ukio Banko Virtualia Mastercard kortele (ja nemokamai studentams gamina :) ), bet deja ir jos nepriima, tai kaip cia dabar yra? Kokia tu naudoji, jei zinai kokios dabar tikrai veikia, irgi parasyk, nes truputi neviltis ima.

  • lilija sako:

    Labas, Gedai. Deja, Ryanair su kortelemis megsta fokusus: kiek zinau, BUTINAI turi tureti tikra kreditine kortele. Kazkada ir as naudojausi VISA, ir ji budavo pigiausia, gal todel jau pries kokius 2m. atsiskaityma ja panaikino. (LYG paskutiniu metu buvo atnaujine, o kad dabar vel negalima – nezinau.) Tada buvau isigijusi Swedbank EGO, bet veliau ja pavoge, o uz tai, kad uzblokuotu, sumokejau 100lt, tai daugiau i ta banka negrizau. Tada pasidariau NORDEA xamelion, veliau tas pat bankas pasiule Baltic miles – ja dabar ir naudoju. Bet kaip supratau – tu studentas, tai nezinau, kokias kuris bankas isduoda studentams kreditines…O draugu, giminiu neturi, kas turi kreditine? Nes kartais pagalvoju, gal man tos korteles kaip ir nereiktu (vistik moketi uz ja reikia), bet aplink visi jau taip iprate, kad as turiu, ir jei reikia bilietu, iskart i mane kreipiasi :) tai gal ir tavo rate yra, kas turi, tik pasidomek!o kita vertus, as ir pati domiuosi sitame www, kaip nemoketi uz bilietus korteles mokescio… ir visai gundausi pabandyti, o tu nenori?

  • Lina sako:

    Sveiki,
    Turiu Danske banko kreditine MasterCard kortele ir noriu nuspirkti bilietus per Ryanair, bet niekaip neleidzia. vis meta klaida „bank code can contain only digits“ bet surasau korteles numeri viska daug kartu pertikrinau, ir niekaip nepavyksta uzbaigti pirkimo.Dekui uz atsakyma.

  • Karolis sako:

    Kerniau, kaip suprantu EntroPay MasterCard Prepaid kortele reikia jungti su kokia nors kita kortele? Patogiau jungti su lietuviska kortele, ar gamintis kortele uk sujungti su ja? Nuo rudens pradedu studijas Skotijoj, uk kortele pasigaminti juk yra butina?

  • Tomas sako:

    Sveiki,

    galiu padėti išvengti kortelės mokesčio perkant Ryanair bilietus.
    Taip pat pakonsultuosiu skrydžių jungimo ir kitais su Ryanair susijusiais klausimais. Pats turėjau 18 skrydžių su šiomis oro linijomis, todėl gerai žinau visus jų „prikolus“ ir bandymus prigauti neapdairius ir nepatyrusius keleivius.

    Rašykit į skype tomusenas arba meilu tomaskub@micro.lt

  • V sako:

    Sveiki,
    galiu nupirkti bilietus be kortelės mokesčio. Daugiau info
    * skype: ryanair.pigiau
    * el. paštu: ryanairpigiau@yahoo.com

  • Giedre sako:

    Nuo 2011 spalio ar lapkričio norint nemokėti administravimo mokesčio, reikės įsigyti Ryanair Cash Passport, kitos kortelės nebegalios http://www.dailymail.co.uk/travel/article-2037669/Ryanair-Cash-Passport-Customers-forced-buy-airlines-pre-paid-card-avoid-extra-fees.html?ITO=1490

  • Jurate sako:

    Sveiki, man kilo toks klausimas dėl moneybookers, gal teko susidurti? Jie turi sąskaitą Ūkio banke, tad galima į ją pervedus pinigus taip pasipildyti savąją prepaid kortelę. Planavau įnešti Eurus į savo prepaid kortelę, kuri taip pat EUR, kad išvengt valiutos konvertavimo mokesčio. Tačiau Ūkio banko nurodyta sąskaita LTL. Tai gal reikėjo daryt prepaid valiutą LTL, nors paskui perkant Ryanair bilietus EUR vis vien tektų konvertuoti, tai gautųsi tas pats turbūt?

  • dariusb sako:

    Maciau pranesima del to, kad nebebus galima isvengti mokescio su prepayd kortele, taciau net ir siandien pabandzius ivesti mokejima sia kortele, mokestis neskaiciuojamas. Nuo kada tiksliai nebegalioja si kortele?

  • Lina M. sako:

    Kortelė tai galioja, bet kortelės mokestis -6 svarai-kaip ir visiems :(

  • kukumalu sako:

    dariusb sako kad mokestis netaikomas, o kaip yra iš tikrųjų? pagal http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions#regulations-tableoffees

    No fee applies to payments by:
    1. Ryanair Cash Passport holders
    2. MasterCard Prepaid cardholdrs in all markets (except when booking flights originating from the UK and Italy)

    taip kad vis dar turėtų būti be mokesčio

  • indre sako:

    Nuperku Ryanair bilietus pigiau, be korteles mokescio ;) intiux@gmail.com

  • Lina M. sako:

    Perkant Londonas – Vilnius , su MasterCard Prepaid pridėjo 6 svarus. Dabar pabandžiau Vilnius – Londonas – Vilnius, tai neprideda, bent jau kol kas. Tikrai keistas sprendimas – kuo čia ta Anglija su Italija nusikalto? :)

  • Indre sako:

    Nuperku bilietus be korteles mokescio!!! (susitarsim) intiux@gmail.com
    ryanairbilietas.blogas.lt

  • dariub sako:

    Nezinau kaipo cia yra, bet su MasterCard prepaid kortele Ryanair neduoda atsiskaityti. Mokescio neskaiciuoja, taciau mokejimu nepraleidzia. Gruodzio menesi dar tikrai atsiskaiciau ir isvengiau korteles mokescio, taciau dabar jau pora savaiciu bandau, niekaip. Kortele isdavusi kompanija parase, kad kazkodel Ryanair atmeta visus mokejimus su sia kortele. gaila, bet turbut is tikruju galas siai kortelei :)

  • sigita sako:

    Man irgi neduoda su MasterCard prepaid atsiskaityti. Suvedineti viska leidzia, bet kai vyksta pirkimas – atmeta. Ar tikrai jau viskas? Ar kam pavyko apmoketi?

  • As sako:

    Ne, neleidžia. Bandžiau pirkti sausio mėn – nieko gero….Kokie pasiūlymai?

  • mokola sako:

    Man irgi neleidzia Moneybookers prepaid/Skrill atsiskaityti paskutine savaite.

  • Kristina sako:

    Sveiki,

    Siandien pirkausi bilieta KNS-OSLO-KNS ir kaip ir prieme korteles mastercard prepaid is moneybookers duomenis, taciau suteike rezervacijos numeri su statusu „not confirmed“ ir apmokėjimas – „pending“ gal zinot kas nors ko cia dabar tiketis?

  • Kuno sako:

    Tai kaip Kristina tau baigėsi?

  • Arunas sako:

    Vakar bandziau sistema. Tik su MasterCard Prepaid neskaiciuoja papildomai 45 Lt/bilieta . Bet nezinau, ar leidzia galutinai atsiskaityti.

    A.

  • aure sako:

    Su apribojimais, tačiau vis dar galima išvengti mokesčio. Jeigu reikia pagalbos susisiekite facebook.com/keliaujam


Rašyti komentarą

WordPress Theme by TheBuckmaker.com

More in Nepamirštami nuotykiai (18 of 27 articles)